مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی نوسازی و تحول سازمان ملی استاندارد از اجرای طرح همترازی آزمایشگاه‌های استاندارد در ایران خبر داد و گفت: نتایج آزمایشگاه‌هایی که مجهز به استاندارد 17025 در کشور شدند، در بیش از صد کشور دنیا قابل قب ...

استاندار همدان با بیان اینکه 4 برابر تعهد وزارتخانه‌ای توسعه گلخانه در استان همدان محقق شده است، گفت: حل مشکلات آب و پرداخت تسهیلات به صاحبان گلخانه‌های استان تسریع شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان از اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه خبر داد و گفت: با توجه به هجمه‌های دشمنان به قشر نوجوان و جوان، ضرورت دارد دانش‌آموزان و مدارس را به مساجد متصل کنیم.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با حضور در منزل استاد عسگر شاهی‌زاده انزابی شاعر آئینی، حماسی کشور، ضمن عیادت از این شاعر اهل بیت (ع)، از برگزاری مراسم و برنامه ویژه تکریم و تجلیل از استاد شاهی در آینده نزدیک در استان اردبیل ...

بازرس کل استان بوشهر از رفع تصرف 112 هکتار از اراضی شهری و کشاورزی استان خبر داد و گفت: پیگیری‌های بازرسی کل استان منجر به وصول 11 میلیارد و 900 میلیون ریال مالیات شد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه شهید سلیمانی در خدمت امام جامعه و مطیع اوامر ولایت فقیه بود، گفت: ولایت‌پذیری شهید سلیمانی باید در بین سیاسیون تقویت شود.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش گفت: امروز جهان در پیچ تاریخی مهمی قرار دارد که در این پیچ شاهد افول آمریکا و خروج تدریجی دلار از چرخه‌های مبادلات اقتصاد جهانی هستیم که می‌تواند موجب نزول سلطه و اقتدار آمریکایی ...

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی اصفهان از شناسایی 97 نفر از تشویش‌کنندگان اذهان عمومی در فضای مجازی در این استان خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از ثبت نام ۲۱۵ نفر در مسابقات قرآنی «مدهامتان» خبر داد و گفت: ثبت نام این رقابت ها تا پایان تیر ادامه دارد.

مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای تهران گفت: اگر زلزله ای در آینده اتفاق بیافتد که نتواند منازل مسکونی را چندان تخریب کند در مناطقی که دچار فرونشست شده می تواند یک فاجعه انسانی و تخریب گسترده را ...

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ضرورت حمایت از تولید و ایجاد رونق اقتصادی، گفت: استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی کرمانشاه مفغول مانده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: زنجیره ارزش محصولات راهبردی در استان بوشهر مطالعه و تکمیل می‌شود.

استاد حوزه علمیه قم گفت: هیئت ها کانونی ترین مکان برای جهاد تبیین هستند که باید در آن ارزش ها و اخلاق اسلامی تبیین شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها به ویژه ظرفیت هنر برای ترویج شعائر دینی و ترویج فرهنگ عاشورایی استفاده کرد.

مراجع تقلید و علما در پیام‌های جداگانه به پیش همایش بزرگداشت مرجع مجاهد، آیت الله حاج سید عبدالله شیرازی گفتند: آگاهی از مسائل روز جامعه و همراهی دیانت و سیاست از ویژگی‌های برجسته آیت‌الله شیرازی بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بسیاری از منابع در کشور ما هدر می‌رود، بنابراین باید از منابع کشور به خوبی استفاده کنیم، زیرا استفاده اشتباه از منابع باعث ضربه به کشور می‌شود.

کارشناس مسکن با بیان این‌که در محله سیروس کلی پلاک تملک شده که همه‌ آنها دندان موشی" است خواستار تصویب قو ...