در سالگرد طوفان الاقصی؛

رویداد هنری «طوفان هنر» فراخوان داد

به مناسبت سالگرد طوفان الاقصی رویداد هنری «طوفان هنر» برگزار می‌شود.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از خبرگزاری مهر، عملیات «طوفان الاقصی» در آستانه یک سالگی است. عملیاتی که اگرچه در جغرافیای کوچکی از فلسطین متولد شد اما امروز مساله‌ اول تمام آزادی‌خواهان جهان است و همه را به میدان فرامی‌خواند. در قلب این میدان مردمی ایستاده‌اند که مقاومت بی‌نظیرشان سراسر عالم را به حیرت واداشته است و هر روز بیش از پیش حقیقت رژیم صهیونیستی را برملا می‌کند. اما این جنگ، تنها با نیروی نظامی و ادوات زرهی پیش نمی‌رود؛ بلکه نیازمند زبانی است تا بتواند منطق آن را برای همه‌ فطرت‌ها قابل فهم کند و زبان هنر، گویاترین زبان برای برآوردن این هدف است.

همزمان با سالگرد هفتم اکتبر، این بار با تکیه بر رسانه‌های هنری دیگر شامل «اجرا یا پرفورمنس آرت (Performance art)»، «هنر مفهومی یا کانسپچوال آرت (Conceptual art)» و «هنر چیدمان یا اینستالیشن آرت (Installation art)» در رویداد «طوفان هنر» برگزار خواهد شد.

این رویداد با تمرکز بر موضوع فلسطین و عملیات طوفان الاقصی، قصد دارد تا در راستای تقویت نرم‌افزاری مقاومت مردم فلسطین، هنرمندان و علاقه‌مندان را گرد هم آورده و با ایجاد زمینه خلق اثر، موجی هنری در حمایت از آرمان فلسطین ایجاد کند.

زمان برگزاری کارگاهی رویداد:

۴ الی ۶ مهر ۱۴۰۳

محل برگزاری رویداد:

موزه هنرهای معاصر فلسطین

زمان اجرای آثار هنرمندان در موزه فلسطین:

۱۱ الی ۱۳ مهر ۱۴۰۳

مهلت ثبت‌نام و ارسال رزومه:

۳۰ شهریور ۱۴۰۳

شیوه ثبت‌نام:

ارسال رزومه و آثار به آدرس الکترونیکی

honar.event@gmail.com

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار