ماحصل وحدت باید قطع ارتباط کشورهای اسلامی با صهیونسیتها باشد

آیت‌الله نوری همدانی در پیامی به سی‌وهشتمین کنفرانس وحدت اسلامی گفت: انتظار می‌رود ما حصل این نشست، ترغیب دولت‌های ممالک اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قطع کامل هرگونه ارتباط با این رژیم ضدبشری را در پی داشته باشد.
- اخبار فرهنگی -

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پیام مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله نوری همدانی که در مراسم افتتاحیه سی و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی قرائت شد، به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
آپارتاید صهیونیستی در غزه و سایر مناطق اشغالی فلسطین و کشتار بیش از پنجاه هزار نفر از زنان و کودکان مظلوم فلسطین در انظار جهانیان، ارتکاب موارد بیشمار نقض حقوق بشر و تخریب منازل، مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها و حتی کلیسا و معابد دینی، نشان عمق قساوت و وحشی‌گری و نماد تروریسم دولتی است.

نسل‌کشی و خیانت علیه بشریت و جنایات جنگی باید محکوم شود. این جنایات علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین، نقض آشکار حقوق بین‌الملل محسوب می‌گردد. از این جهت، زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی و تداوم حملات به نوار غزه، نیازمند اتخاذ موضعی قاطع از سوی مسلمانان سراسر جهان برای حمایت از مردم ستمدیده فلسطین است.

رژیم بی‌ریشه صهیونیستی با هدف قرار دادن غیر نظامیان به حقوق زنان و کودکان، با حمایت آمریکا و دیگر حامیان غربی از همه خطوط قرمز عبور کرده است و مسلمانان و همه آزادی‌خواهان جهان بایستی در برابر این گرگ‌های وحشی بایستند و این رژیم غاصب و اشغال‌گر را نسبت به توقف حملات وحشی‌گرانه ملزم و پاسخگو سازند.

در خاتمه، ضمن تشکر و قدردانی از دست اندرکاران برگزاری کنفرانس وحدت، امید است دستاورد این اجلاس مهم، دفاع همه جانبه از محور مقاومت در آزادسازی قدس شریف و تنویر و آگاهی بخشی جهانیان به رفتار وحشیانه رژیم نامشروع اشغالگر و حامیان آنها در نواز غزه و سایر مناطق اشغالی باشد و همچنین انتظار می‌رود ما حصل این نشست، ترغیب دولت‌های ممالک اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قطع کامل هرگونه ارتباط با این رژیم ضدبشری را در پی داشته باشد.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار