فرماندار ارومیه:

امسال ۱۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در ارومیه فعال شده است

ارومیه-فرماندار ارومیه گفت: امسال ۱۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در نقاط مختلف شهرستان فعال شده و در پرکردن اوقات فراغت نوجوانان نقش ایفا کرده اند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از خبرگزاری مهر، غلامحسین عماری روز پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ارومیه افزود: از یک هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی، ۳۵۰ کانون شامل یک چهارم آنها در مرکز استان است.

وی اضافه کرد: این تعداد کانون فرهنگی هنری مساجد، ظرفیتی قابل توجه در اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری برای نسل جوان و نوجوان به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: در نقشه جغرافیایی شهرستان ارومیه باید دقت کنیم تا توزیع امکانات در پرکردن اوقات فراغت و برنامه‌های نظیر آن، عادلانه باشد.

فرماندار ارومیه بر ضرورت تشکیل جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان ولزوم همکاری و هم افزایی همه ادارات برای برنامه ریزی و تصمیم گیری به جهت رفع مشکلات حوزه جوانان تاکید کرد.

وی ادامه داد: هموار کردن مسیر ازدواج آسان جوانان، حذف فرهنگ‌های غلط مرسوم شده امروزی از جمله تشریفات گزاف عروسی، ترویج فرهنگ ازدواج آگاهانه، استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد غیر دولتی و برگزاری دوره‌های آموزشی قبل، حین و بعد از ازدواج برای زوجین برای افزایش دوام زندگی زوجین و پیشگیری از پدیده شوم طلاق از جمله مواردی است که باید همه ما بر اجرای آنها اهتمام داشته باشیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار