وزیر ارشاد گفت: توافقنامه جامع ارتباطات فرهنگی و هنری ایران و ونزوئلا امضا و برنامه‌های فرهنگی هفتگی مشترک در تهران و کاراکاس برگزار خواهد شد و این همکاری را به یاری خداوند توسعه خواهیم داد.

با گذشت ۹ روز از سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران ۱۶۳ هزار و ۳۴۰ مرسوله پستی از خریدهای مخاطبان این رویداد به دستشان رسید.

کتاب «سر به هوا» نوشته اکرم الف خانی امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.

دبیرکل اتحادیه جهانی ناشران گفت: سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به تناسب اقتضائاتی که وجود داشت و دارد، در سطح بسیار خوبی برگزار می‌شود.

کتاب «سفیر ما در بهشت» اثر حبیبه آقایی‌پور توسط انتشارات شهید کاظمی در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شد.

مجموعه کتاب‌های شعر «همیشه بهار» همزمان با آخرین روز از سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط کانون پرورش فکری رونمایی می‌شود.

قائم مقام سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: تا ساعت ۲۱، پنجشنبه، ۲۸ اردیبهشت‌ (روز نهم نمایشگاه) نمایشگاه کتاب ۲۸۱ میلیارد تومان فروش را ثبت کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در ونزوئلا شاهد وفاق فرهنگی برای پیشبرد کشورشان هستیم. آنها راه خودشان را برای مقابله با آمریکا پیدا کردند و در این مسیر حرکت می‌کنند.

در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جای غرفه های ناشران خراسان جنوبی خالی است و در واقع یک فرصت برای معرفی فرهنگ استان از دست رفت.

مدیر مجموعه سماوا از عرضه 200 عنوان کتاب در حوزه هنر و ادبیات انقلاب به صورت ویژه در ایام برگزاری سی و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

استاد زبان فارسی در دانشگاه بلگراد گفت: نگارش اثری به عظمت شاهنامه با استفاده از منابع متعددی صورت گرفته است که فردوسی در سی سال ضمن بررسی و مطالعه آنها در سرایش شاهنامه استفاده کرده است.

کتاب «مأموریت فلامینگوها» نوشته طاهره مشایخ توسط انتشارات چاپ و نشر بین الملل در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد.

دست نوشته‌های تونی موریسون، پیش‌نویس‌های اولیه کتاب‌ها و نامه‌های وی به مناسبت سی‌امین سال کسب جایزه ادبی نوبل توسط وی در پرینستون به نمایش گذاشته شده است.

مجموعه چهار جلدی «داستان های پاپاپا» نوشته کلر ژوبرت توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

کتاب‌های انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در بخش مجازی سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شوند.

انتشارات آستان مقدس حضرت اباالفضل (ع) با ۵۰۰ عنوان کتاب شامل ۱۰۰ عنوان جدید در بخش ناشران خارجی و بین‌الملل سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

رمان «ایوب» نوشته یوزف روت درباره زندگی یک‌یهودی حسیدی اهل روسیه به‌نام مندل سینگر است که به آمریکا مهاجرت می‌ ...

پربازدیدترین های فرهنگی