دبیر چهارمین جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی گفت:دسترسی به 6 هزار اثردر حوزه سبک زندگی ایجاد شد که از این تعداد 400 اثر سازگار با محورهای جشنواره شناخته شد.

علیرضا مختارپور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی به مناسبت رونمایی از تقریظ رهبر معظّم انقلاب بر کتاب《خاتون و قوماندان》(روایت زندگی ام‌البنین حسینی همسر شهید علیرضا توسلی (ابوحامد)؛ فرمانده لشکر فاطمیون)؛ یادداشتی را برا ...

حوزه هنری کودک و نوجوان با غرفه‌ای به نام «کتاب بازی» در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

عضو هیئت داوری دومین رویداد ملی استاپ‌موشن گفت: استاپ‌موشن یک هنر چندوجهی و درعین‌حال آرتیستیک و البته خلاقانه است و هنرمند استاپ‌موشن باید خلاق، صبور و دقیق باشد.

همزمان با سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد طی یک یادداشت به پانزده نکته در اهمیت کتاب و نمایشگاه کتاب پرداخت.

معاون هماهنگ‌کننده‌ی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با تلویزیون اینترنتی کتاب گفت: علاوه بر کتاب‌های تخصصی نظامی به مطالعه‌ی آثار مدیریتی نیز علاقه‌مند هستم.

خاطرات نخستین سفیر ایران در امارات عربی متحده با عنوان عمارت معمور توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران منتشر و در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد.

سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ایستگاه سوم خود همچنان میزبان بسیاری از مخاطبان بود و می‌توان گفت روز بسیار شلوغی را پشت سر گذاشت.

فاضل ناصری، سفالگر اهل کشور تاجیکستان است که این روزها به عنوان مهمان ویژه در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

استادیار گروه معاف اسلامی، دانشگاه هنر تهران مهمترین خروجی جهاد تبیین حضرت امام جعفر صادق (ع) را مکتب فقهی و عقلی تشیع ذکر کرد.

برخی ناشرانی در نمایشگاه کتاب تهران شرکت نکرده‌اند‌، اقدام به عرضه کتاب‌هایشان با تخیف‌های جنجالی در فضای مجازی کرده‌اند. تخفیف‌هایی که تیشه به ریشه کتابفروشان خواهد زد.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امروز شنبه 23 اردیبهشت 1402 با 39 برنامه‌های متنوع میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

وزیر فرهنگ ظهر امروز جمعه بیست و دوم اردیبهشت ماه با حضور سرزده در مصلی تهران ضمن بازدید از بخش‌های «ناشران عمومی» و «اطلاع رسانی» سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ناشران و بازدید کنندگان گفت‌وگو کرد.

محسن برمهانی در مراسم تجلیل از عوامل برنامه «دی‌بی‌سی» یادآور شد که این برنامه در قالب طنز به شکلی هوشمندانه، ماهیت رسانه های معاند را افشا می‌کند.

معاون اول قوه قضائیه از سی‌ و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.

مستند «لاتارینو» روز گذشته ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه هنری رونمایی شد.

رمان «ایوب» نوشته یوزف روت درباره زندگی یک‌یهودی حسیدی اهل روسیه به‌نام مندل سینگر است که به آمریکا مهاجرت می‌ ...

پربازدیدترین های فرهنگی