فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب خبر داد؛

رقابت ۲ هزار بسیجی در مسابقات قرآن کریم در میاندوآب

ارومیه- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: مرحله حوزه‌ای سی و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در این شهرستان با حضور نزدیک به ۲ هزار نفر بسیجی شروع شد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد پیری روز دوشنبه با اشاره به برگزاری مرحله حوزه‌ای مسابقات قرآنی بسیج، اظهار کرد: مرحله حوزه‌ای سی و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در شهرستان میاندوآب شروع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: این مسابقات در سطح ۱۰ حوزه مقاومت بسیج در شهرستان میاندوآب در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی از ابتدای هفته شروع شده و همچنان نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کار ثبت‌نام از علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات همگام با فراخوان کشوری انجام شده بود، گفت: در این مرحله از سی و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در شهرستان میاندوآب یک هزار و ۹۸۲ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

پیری با اشاره به اینکه سی و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در بخش فردی یک هزار و ۴۶۲ نفر، ۸۰ نفر به‌صورت گروهی و ۳۰ نفر نیز به‌صورت خانوادگی در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل، مفاهیم، روخوانی، اذان و قرائت اذکار نماز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نفرات برتر این مرحله از مسابقات به مرحله شهرستانی راه می‌یابند، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌گرفته؛ نفرات برتر در مرحله شهرستانی نیز بر اساس زمان‌بندی انجام‌گرفته به مرحله استانی راه‌یافته و نفرات برتر مرحله استانی نیز در مرحله کشوری شرکت خواهند کرد.

پیری با بیان اینکه شهرستان میاندوآب در دوره قبلی مسابقات قرآن و عترت بسیج نیز خوش درخشیده است، گفت: سال گذشته و در دوره قبلی؛ نفرات شرکت‌کننده از شهرستان میاندوآب موفق به کسب سه مقام استانی در رشته حفظ و قرائت شدند و در مرحله کشوری نیز در رشته قرائت شرکت‌کننده میاندوآبی موفق به کسب مقام سوم کشوری شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار