در پست اینستاگرامی منتشر شد؛

گزارش ۱۰۰ روزه زارع پور از آمار شکایت مردم از خدمات ارتباطی

وزیر ارتباطات با اعلام گزارش ۱۰۰ روزه از میزان شکایت کاربران از خدمات ارتباطی گفت: بیشترین میزان شکایت کاربران مربوط به نارضایتی از کیفیت خدمات اپراتورهای ثابت و همراه بوده است.

به گزارش ذاکرنیوز، عیسی زارع پور در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اظهار داشت: از شروع مسئولیتم در وزارت ارتباطات، یکی از راه‌های ارتباطی مستقیم با عموم مردم، استفاده از پیامک بود که در ۱۰۰ روز گذشته، قریب به ۱۰ هزار نفر از هموطنان از طریق شماره تلفن اعلام شده (۰۹۱۲۲۹۹۶۳۲۱) نظرات، مشکلات و دغدغه‌های خود را با من در میان گذاشتند.


وی گفت: موارد مرتبط با وزارت ارتباطات را برای پیگیری به بخش‌های ذیربط ارجاع دادم و به همکاران تاکید کردم که نتیجه اقدامات انجام شده را به اطلاع ارسال‌کنندگان پیام برسانند.


گزارش ۱۰۰ روزه زارع پور از آمار شکایت مردم از خدمات ارتباطی


گزارش ۱۰۰ روزه زارع پور از آمار شکایت مردم از خدمات ارتباطی




گزارش ۱۰۰ روزه زارع پور از آمار شکایت مردم از خدمات ارتباطی


گزارش ۱۰۰ روزه زارع پور از آمار شکایت مردم از خدمات ارتباطی


گزارش ۱۰۰ روزه زارع پور از آمار شکایت مردم از خدمات ارتباطی


وزیر ارتباطات گفت: شکایت از کیفیت خدمات اپراتورهای ثابت و همراه، مشکلات کارکنان شرکت ملی پست و شرکت مخابرات ایران و مشکل دسترسی به اینترنت در برخی روستاها بیشترین تعداد پیام‌ها را به خود اختصاص داده است.


زارع پور افزود: به امید روزی که همه پیام‌های وارده فقط گپ و گفت و احوالپرسی باشد و هیچ مشکلی در کشور وجود نداشته باشد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار