به گزارش ذاکرنیوز، ایرج حسنپور در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون از طریق مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت ادارهکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با شماره 124 تعداد 14 هزار و 797 گزارش مردمی پاسخ داده شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان افزود: از کل گزارشهای دریافتی 6 هزار و 617 تماس منجر به ثبت تخلف و مابقی گزارشات دریافتی از طریق راهنمایی توسط کارشناسان این مرکز، پاسخ لازم داده شده که 40 درصد از این گزارشات منجر به ثبت تخلف شده است.
وی بیان کرد: در این مدت اعلام شده بالغ بر 8 هزار تماس صوتی ضبط شده از طریق سامانه تلفنی 124 دریافت و ثبت شده است. در این مرکز از یکم فروردین تا 30 مهرماه به سوالات و ابهامات 8 هزار و 162 نفر از هماستانها که با سامانه تلفنی 124 تماس گرفتند، پاسخ داده شده است.
وزارت جهاد کشاورزی: فروش هرشانه تخم مرغ بالاتر از 76 هزار تومان تخلف است
حسنپور گفت: مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت ادارهکل صمت استان آمادگی دریافت گزارشاتی اعم از تخلفات صنفی و اقتصادی، ارتباط با سامانههای مرتبط ازجمله جامع تجارت، انبارها، همتا و سایر خدمات مرتبط با بخشهای تولید و تجارت از طریق تلفن 124 را دارد. کارشناسان این مرکز از ساعت 7 صبح تا 20 در روزهای عادی و از ساعت 9 صبح تا 16 در روزهای تعطیل به صورت برخط پاسخگوی هماستانیها از سراسر استان هستند.