به همین مناسبت خبرنگار فولاد با برخی از مسئولان شرکت و بیمه آسیا در این بارگفتوگو کرده است که ماحصل آن را در ادامه میخوانید.
حسین مدرسیفر، مدیر بهداشت حرفهای، ایمنی و محیطزیست فولاد مبارکه در این باره گفت: بعد از ابلاغ قرارداد بیمه درمان به بیمه آسیا، کارهای اجرایی تغییر بیمه از بیمه ایران به بیمه آسیا بهصورت شبانهروزی شروع شد. این قرارداد از اول آذرماه سال جاری به طور رسمی برای ارائه خدمات کامل درمان به کارکنان و خانوادههای مشمول صندوق فولاد و بهصورت خدمات تکمیل درمان به همکارانی که دارای بیمه پایه سلامت و بیمه تأمین اجتماعی هستند وارد فاز اجرایی شد.
وی با بیان اینکه این قرارداد از طریق امور قراردادها و با تأیید مدیریت کمیسیون معاملات شرکت منعقد شده است، تصریح کرد: طبق مفاد قرارداد منعقدشده، تمامی مراکزی که پیشازاین با بیمه ایران در حوزه درمان طرف قرارداد بودند، در ادامه، خدمات خود را از طریق بیمه آسیا ارائه خواهند کرد؛ بهنحویکه بهلحاظ تعداد و تنوع مراکز طرف قرارداد، نسبت به روال قبل، هیچگونه تفاوتی را شاهد نخواهیم بود و تلاش خواهیم کرد حتی با سایر مراکزی که پیش از این با آنها طرف قرارداد نبودیم نیز قرارداد منعقد کنیم و از خدمات این مراکز جدید، بهمنظور بهبود فرایند و رضایتمندی هرچه بیشتر همکاران و خانوادههای محترم آنها، از طریق بیمه آسیا بهرهمند شویم.
مدرسیفر در خصوص پشتیبانیهایی که از طرف بیمه آسیا صورت خواهد گرفت گفت: بهطورقطع پشتیبانیها بهصورت 24ساعته در
7 روز هفته از طریق تیمهایی که در بیمه آسیا مستقرند بهصورت برخط و در لحظه انجام خواهد شد. در این خصوص بهگونهای برنامهریزی شده است که همکاران محترم و خانوادههای آنها بههیچعنوان این تغییر بیمه و دریافت خدمات درمانی را متوجه نشوند.
تغییر بیمه در راستای بهبود ارائه خدمات صورت گرفته که بر اساس درخواست همکاران بوده است
وی با تأکید بر اینکه در قرارداد جدید، شاهد هیچگونه کاهش ارائه خدمات نسبت به روال قبل نخواهیم بود خاطرنشان کرد: بهطورقطع در بخشهای زیادی شاهد ارائه هرچه بیشتر خدمات نیز خواهیم بود و همکاران محترم مطمئن باشند رضایت آنها یکی از اهداف مهم مدیریت شرکت است و اجازه نخواهیم داد همکاران در دریافت خدمات تفاوتی را احساس کنند؛ بنابراین همکاران مطمئن باشند تغییر بیمه در راستای بهبود ارائه خدمات صورت گرفته است؛ علاوه بر این، عزیزان در نظر داشته باشند که بیمه آسیا یکی از بیمههای قوی در کشور است و ازآنجاکه بهصورت خصوصی اداره میشود، انتظار میرود که با چابکی بیشتر از قبل به عزیزان خدمات ارائه کند.
مدیر بهداشت، ایمنی و محیطزیست فولاد مبارکه تصریح کرد: بررسیهای ما نشان میدهد که سایر سازمانهایی که با بیمه آسیا طرف قرارداد هستند رضایت قابلقبولی از این بیمه دارند؛ ازاینرو انتظار میرود پس از این، با چابکی هرچه بیشتر ارائه خدمات بیمه به همکاران را شاهد باشیم.
امیر سامان روستایی، رئیس درمان و اورژانس فولاد مبارکه:
قرارداد منعقدشده یکی از بهترین قراردادهای طول تاریخ شرکت در حوزه بیمه و درمان است
رئیس درمان و اورژانس فولاد مبارکه نیز در این زمینه گفت: شرکت بیمه آسیا با قدمتی حدود شصتساله یکی از بزرگترین شرکتهای بیمه در کشور است و از پشتیبانی بسیار خوبی در تمامی نقاط ایران برای ارائه سرویس به کارکنان و خانوادههای آنها برخوردار است.
وی در خصوص این قرارداد تصریح کرد: قرارداد منعقدشده با بیمه آسیا نسبت به قراردادهای مشابه در سالهای اخیر بسیار کاملتر و بهتر است. امیدواریم با رایزنیهایی که طی روزهای اخیر و در فرایند عقد قرارداد با بیمه آسیا انجام گرفت، بتوانیم بهترین خدمات و سرویسدهی را برای کارکنان رقم بزنیم. بههرحال ممکن است در شروع کار با برخی نقایص مواجه باشیم؛ اما با صبر و تحملی که از کارکنان و خانوادههای محترم شرکت سراغ داریم، مطمئنیم بهخوبی از این مرحله عبور خواهیم کرد.
امیر سامان روستایی تأکید کرد: مطمئنیم که قرارداد منعقدشده یکی از بهترین قراردادهای طول تاریخ شرکت در حوزه بیمه و درمان است؛ بااینحال همکاران و خانوادههای محترم در صورت مشاهده هرگونه مشکل میتوانند با شماره تلفنهایی که متعاقباً اعلام خواهد شد تماس بگیرند و دیدگاههای خود را اعلام فرمایند و مطمئن باشند که هدف ما قطعاً ارائه خدمات بهینه به عزیزان است.
رئیس شعب بیمه آسیای استان اصفهان:
این اطمینان را میدهیم که در طول قرارداد بتوانیم رضایت حداکثری کارکنان و خانوادههای آنها را جلب کنیم
ضرغام عسکری، رئیس شعب بیمه آسیای استان اصفهان نیز در این باره گفت: باعث افتخار است که کارکنان پرتلاش و توانمند فولاد مبارکه بیمه آسیا را بهعنوان بیمهگر خود انتخاب کردهاند و امیدواریم از یک سو کارکنان فولاد مبارکه اصفهان که در خط مقدم جبهه صنعت فولاد کشور فعالیت میکنند و از سوی دیگر بیمه آسیا که بهعنوان خادم کارکنان این شرکت، وظیفه ارائه خدمات در حوزه بیمه را بر عهده گرفته است بتوانند در امور خود سربلند باشند.
وی با بیان اینکه از اول آذرماه خدمات خود را به حدود 100 هزار نفر از کارکنان و خانوادههای آنها در فولاد مبارکه آغاز کردهایم عنوان کرد: این اطمینان را میدهیم که این قرارداد با کمترین مشکل شروع شود و در طول قرارداد بتوانیم رضایت حداکثری عزیزان را جلب کنیم. خوشبختانه بیمه آسیا در استان اصفهان دارای مراکز درمانی طرف قرارداد بسیاری است؛ با این حال، از همه عزیزان درخواست میشود چنانچه مراکزی وجود دارد که بیمه آسیا با آنها قرارداد ندارد و شایسته ارائه خدمات به کارکنان شریف فولاد مبارکه و خانواده آنها هستند، حتماً از طریق مسئولین فولاد مبارکه این موارد را به مسئولین بیمه آسیا اطلاع دهند تا بتوانیم با آنها قرارداد منعقد کنیم و خدمات بیشتر و کیفیتری به این عزیزان ارائه دهیم.
رئیس شعب بیمه آسیای استان اصفهان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بهطورقطع اراده بیمه آسیا بر این است که کارکنان عزیز فولاد مبارکه بههیچعنوان خللی در دریافت خدمات خود در حوزه بیمه و درمان متوجه نشوند. تلاش خواهیم کرد که این مسئولیت خطیر را به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسانیم؛ بهطورقطع مسئولین بیمه آسیا در کنار کارکنان فولاد مبارکه هستند و تلاش خواهند کرد که در بهترین شرایط و در کمترین زمان ممکن خدمات بهینهای به کارکنان عزیز و خانوادههایشان ارائه کنند. ممکن است در شروع فرایند کار با مشکلات جزئی مواجه باشیم، اما عزیزان در نظر داشته باشند که بهطورقطع اراده ما بر ارائه خدمات بهینه استوار است و قطعاً این هدف متعالی با صبوری شما و تلاش همکاران ما در بیمه آسیا به بار خواهد نشست.
مدیر درمان بیمه آسیا:
عقد قرارداد با مراکزی که از نظر مدیریت و کارکنان این مجموعه مطلوبیت دارد در دستور کار قرار دارد
فضل هاشمی، مدیر درمان بیمه آسیا نیز در این زمینه گفت: بیمه آسیا افتخار دارد که با بیش از 6 دهه فعالیت در صنعت بیمه، از ابتدای آذرماه سال 1403 ارائه خدمات به کارکنان و خانوادههای محترم فولاد مبارکه را به کارنامه پرافتخار خود بیفزاید.
وی تصریح کرد: در حوزه تعهدات، قطع بهیقین تعهدات بیمهگر آسیا ارتقا خواهد یافت و تمامی هدف ما این است که مانند گذشته بهترین خدمات خود را ارائه دهیم. همچنین در حوزه مراکز طرف قرارداد نیز باید گفت در حال حاضر بیمه آسیا با بیش از 8000 مراکز درمانی بیمارستانی و غیربیمارستانی در کل کشور طرف قرارداد است و با توجه به اینکه شرکت فولاد مبارکه جزو بیمهگذاران استراتژیک بیمه آسیا محسوب میشود، حسب درخواست آنها، عقد قرارداد با مراکزی که از نظر مدیریت و کارکنان این مجموعه مطلوبیت دارد، در دستور کار قرار دارد.
مدیر درمان بیمه آسیا اظهار کرد: همچنین در حوزه پشتیبانی، بیش از 65 همکار آنکال در بیمه آسیا در تمامی طول هفته بهصورت شبانهروزی، با شماره تلفنهای همراهی که در سایت بیمه آسیا مشخص شده است در هر نقطه از استان و کشور آماده پاسخگویی به نیازهای بیمهای و درمانی کارکنان فولاد مبارکه و خانوادههای محترم آنها هستند. امیدواریم بیمه آسیا بتواند سالهای سال خدمات خود را به شایستگی به کارکنان و خانوادههای محترم فولاد مبارکه ارائه کند.