به گزارش ذاکرنیوز ، این ملاقاتهای مردمی در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیتهای اجتماعی و با هدف تکریم، افزایش رضایتمندی و پاسخگویی به سوالات مشتریان بانک رفاه و رسیدگی به مسائل و مشکلات اقشار مختلف مردم، همزمان با چهلوچهارمین فجر انقلاب اسلامی برگزار شدند.
بر اساس این گزارش، مدیران ارشد بانک رفاه با حضور در این مساجد ضمن دیدار و گفتوگوی با شهروندان و نمازگزاران تهرانی، پاسخگوی سوالات و مسائل آنان بودند.
مدیران عالی بانک رفاه کارگران در دیدارهای صمیمانه خود ضمن تشریح برخی از اقدامات، دستاوردها و خدمات بانکی و حمایتی این بانک و ارائه گزارشی از فعالیتهای آن در راستای خدمترسانی به کارگران، بازنشستگان و مستمریبگیران سازمان تأمین اجتماعی، کادر درمان و حوزه سلامت کشور و ... پاسخگوی درخواستهای حاضران بودند.
شایان ذکر است، بانک رفاه کارگران در سالهای مختلف سعی کرده است به طرق مختلف با حضور اثربخش در بین اقشار مختلف مردم به ویژه بازنشستگان و مستمریبگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، به سهم خود گرهگشای مشکلات و مسائل آنان باشد.
لازم به ذکر است، بر اساس گزارش سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، بانک رفاه کارگران در سال جاری در گروه بانکها و موسسات اعتباری، بانک برتر کشور در شاخص "سریعترین زمان پاسخگویی به سوالات و درخواستهای مردمی" انتخاب و معرفی شده است.