قطر یورش صهیونیست‌ها به ساختمان «آنروا» را محکوم کرد

وزارت خارجه قطر نیز طی بیانیه‌ای حمله صهیونیست‌های شهرک نشین به مقر سازمان آنروا در قدس اشغالی و آتش زدن آن را محکوم کرد.
- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه قطر طی بیانیه‌ای اعلام کرد که یورش شهرک نشینان صهیونیست به ساختمان آژانس کاریابی و امدادرسانی به آوارگان فلسطینی در قدس اشغالی را شدیدا محکوم می‌کند.

 شهرک‌نشینان صهیونیست محوطه مقر آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل در محله شیخ جراح در قدس اشغالی را به آتش کشیدند. عربستان سعودی نیز طی بیانیه‌ای، این اقدام صهیونیست‌ها را محکوم کرد.

 

.

 

قطر و عربستان سعودی بعد از آن به این حمله واکنش نشان دادند که دیروز «فیلیپ لازارینی»، کمیسر کل آژانس آنروا اعلام کرد که گروهی از شهرک‌نشینان اسرائیلی پس از فراخوان یک مقام شهرداری این رژیم برای اعتراض به آنروا، به مقر این آژانس در قدس شرقی اشغالی حمله کردند.

لازارینی اعلام کرد که شهرک‌نشینان تحت حمایت و نظارت نیروهای پلیس اسرائیل به مقر آنروا حمله کردند و این اقدام اسرائیلی‌ها چیزی کمتر از آزار، ارعاب، خرابکاری و آسیب رساندن به اموال سازمان ملل متحد نیست.

همچنین آژانس آنروا در بیانیه‌ای گزارش داد که ساختمان های متعلق به این نهاد بین المللی در نوار غزه، از زمان آغاز تجاوز نظامی اسرائیل به این منطقه تاکنون، هدف 368 حمله این رژیم قرار گرفته اند.

این درحالی است که کمیسر کل آنروا اعلام کرد که اسرائیل برای دومین بار از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در 7 اکتبر 2023 با صدور ویزا برای سفر وی به نوار غزه مخالفت کرده است.

لازارینی در ادامه با متهم کردن رژیم صهیونیستی به کارشکنی در مسیر ارسال کمک های بشردوستانه سازمان ملل به نوار غزه افزود: تل آویو مانع از دسترسی مردم نوار غزه به کمک های بشردوستانه سازمان ملل می‌شود.

عربستان حمله صهیونیست‌ها به مقر آنروا در قدس را محکوم کردمخالفت مجدد اسرائیل با سفر کمیسر کل آنروا به غزههشدار آنروا درباره عواقب هرگونه تجاوز صهیونیست‌ها به رفحآنروا از شهادت 10 هزار زن در جنگ غزه خبر داد

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار