عصبانیت دوباره مامیاشویلی از قوانین جدید علیه کشتی کشورش/ تانک روسی و سیداکوف ماه آینده روی تشک می‌روند

رئیس فدراسیون کشتی روسیه بار دیگر از قوانین سختگیرانه علیه کشتی کشورش برای بازگشت به صحنه مسابقات انتقاد کرد.

به گزارش ذاکرنیوز، میخائیل مامیاشویلی که پیش از این نسبت به ندادن ویزا از سوی اسپانیا برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان اروپا انتقاد کرده بود، اینک نیز نسبت به مسئله دیگری عصبانی است.

دیدگاه اخیر او که در یک وبسایت روسی منتشر شده، حاوی این پیام است که به درخواست اتحادیه جهانی قرار است یک ماه پیش از مسابقات جهانی بلگراد، روس‌ها اسامی کشتی‌گیران خود را که قرار است به صربستان بیایند، به UWW اعلام کنند تا به آنها اطلاع داده شود که مشکلی برای شرکت در مسابقات دارند یا نه.

البته اتحادیه جهانی پیروی موافقت مشروط با بازگشت روس‌ها به مسابقات، چنین درخواستی از فدراسیون کشتی روسیه داشته است. چون زمانی که برای حضور آنها در مسابقات جهانی چراغ سبز نشان داده شد، پیش شرط‌هایی نیز از جمله اینکه ملی‌پوشان این کشور عضو نهادهای نظامی و ارتش روسیه نبوده و از جنگ حمایت عمومی نکرده باشند، در نظر گرفته شد.

مامیاشویلی از این موضوع به تازگی ابراز نارضایتی کرده و گفته است که چرا باید اینقدر سخت‌گیری در خصوص بازگشت تیم کشتی روسیه به مسابقات صورت بگیرد.

روس‌ها البته همچنان امیدوار به شرکت در اولین مرحله از مسابقات گزینشی المپیک هستند و مسابقات انتخابی تیم‌های ملی آنها طی روزهای گذشته به انجام رسید.

در کشتی آزاد رشید سعدالله‌اف ملقب به تانک روسی و سیداکوف در مسابقات اخیر کشتی نگرفتند. آنها قرار است ماه آینده با قهرمانان اوزان خود کشتی انتخابی بگیرند تا مشخص شود در صورت بازگشت روسیه به مسابقات، ملی‌پوشان این کشور در مسابقات جهانی بلگراد چه کسانی هستند.

  


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار