جذب 300 میلیونی سرمایه برای ایده‌های برتر در رویداد آداک قشم

رویداد ملی آداک در جزیره قشم فرصتی طلایی برای صاحبان ایده‌های نوآور در حوزه‌های اقتصاد دریا، مواد پیشرفته و شهر هوشمند فراهم می‌کند. در این رویداد به 3 طرح برتر تا سقف 300 میلیون تومان سرمایه اعطا خواهد شد.
- اخبار اجتماعی -

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، کارگزار تحقق جزیزه نوآور قشم در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال، کسب و کارهای دریا محور و مسکن هوشمند، رویداد ملی آداک را با تمرکز بر سه حوزه اقتصاد دریا، مواد پیشرفته و شهر هوشمند در بهمن ماه سال جاری در جزیره قشم برگزار می‌کند.

مجتبی بهنام؛ مدیرعامل یکی از شرکت‌های سرمایه گذار فعال در اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور در حاشیه نمایشگاه اینوتکس 2024 با اشاره به این رویداد گفت: در این رویداد، طرح‌های دارای TRL بالاتر از 6 پذیرش شده و به 3 طرح برتر جوایز حمایتی شامل 300، 200 و 100 میلیون تومان به ترتیب برای رتبه‌های اول تا سوم اعطا خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در روز برگزاری رویداد، 10 طرح برتر بر روی استیج در مقابل سرمایه‌گذاران ایده‌های خود را ارائه می‌دهند و حتی طرح‌هایی که در رتبه پنجم قرار می‌گیرند در صورت انطباق با اولویت‌های جزیره قشم، از سرمایه‌گذاری 10 تا 30 میلیون تومانی بهره‌مند خواهند شد.

اینوتکس 2024 میزبان 3 نوآوری ایرانی

پیش‌بینی می‌شود که 150 طرح به این رویداد ملی ارسال شود. در این رویداد 5 تا 6 سرمایه‌گذار خطرپذیر حضور خواهند داشت و طرح‌های ارسالی با سطح فناوری کمتر از 6 به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. طرح‌های برتر این دسته در قالب پوستر ارائه و به 5 طرح برتر لوح تقدیر و تسهیلات تجاری‌سازی اعطا می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار