انعقاد تفاهم‌نامه برای احداث بیمارستان 110 تختخوابی عسلویه

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان عسلویه را توسعه زیرساخت‌های درمانی دانست و گفت: انعقاد تفاهم‌نامه برای احداث بیمارستان 110 تختخوابی عسلویه در دستور کار قرار دارد.
- اخبار استانها -

سخاوت اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در عسلویهبا اشاره به آغاز فعالیت بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهار داشت: نمایشگاه نفت یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی، تجاری، انرژی و اقتصادی کشور است که امسال با حضور یک‌هزار و 500 شرکت داخلی و 250 شرکت خارجی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اکثر مهندسین، شرکت‌های دانش‌بنیان، تأمین کنندگان سرمایه و دیگر فعالان این صنعت، سفرای کشورها و شرکت‌های خارجی در این رویداد بزرگ اقتصادی انرژی حضور دارند، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف تشکیل چنین گردهمایی بزرگ، حضور شرکت‌های فعال و ارائه آخرین توانمندی و دستاوردها در این حوزه است.

اسدی با بیان این که در حاشیه این نمایشگاه نشست‌های تخصصی و مذاکرات متعددی انجام می‌شود، ابراز داشت: معمولاً در این نمایشگاه‌ها سرمایه‌گذاران و شرکت‌ها بدون تشریفات اداری، آخرین تکنولوژی را ارائه کرده و تفاهم‌نامه بزرگی منعقد می‌کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از امضای تفاهم‌نامه بین این سازمان و پژوهشگاه صنعت نفت، دانشگاه تهران و همچنین یک شرکت دانش‌بنیان که در حوزه کاهش فلرینگ و تبدیل گازهای مشعل این منطقه سرمایه‌گذاری خواهد کرد، خبر داد و گفت: جمع‌آوری گازهای مشعل در پارس جنوبی و تبدیل آن به محصولات دیگر مورد توجه قرار دارد.

اسدی گفت: تلاش می‌شود تفاهم‌نامه 600 میلیارد تومانی مربوط به پروژه‌های منطقه پارس جنوبی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را بین شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس و استانداری بوشهر منعقد کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس همچنین از انعقاد تفاهم‌نامه برای احداث بیمارستان 110 تختخوابی عسلویه در حاشیه این نمایشگاه خبر داد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار