هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال؛

افزایش شانس فرانسه برای صعود/ طولانی‌ترین رالی آمریکا و آرژانتین

در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال تیم ملی فرانسه پیروز شد و شانس صعودش بالا رفت.

به گزارش ذاکرنیوز، در ادامه هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال بامداد امروز، دو تیم فرانسه و صربستان به مصاف هم رفتند که این رقابت با پیروزی ۳ بر ۱ فرانسه همراه بود. این بازی در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۸ بر ۲۶ به سود فرانسه به پایان رسید تا این تیم به صعود به دور بعدی این مسابقات امیدوار باشد.


فرانسه با این نتیجه به پنجمین برد خود رسید و با کسب ۱۵ امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد، با توجه به دو بازی مانده، شانس صعود خود به دور بعدی لیگ ملت‌ها را افزایش داد.


در دیگر بازی امروز دو تیم کوبا و آلمان دیگر به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۳ بر صفر به سود آلمان تمام شد، این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ به سود آلمان پایان یافت. آلمان با این پیروزی موفق شد به رده یازدهم جدول رده بندی لیگ ملت‌ها صعود کند.


همچنین امروز دو تیم والیبال آمریکا و آرژانتین در آناهیم آمریکا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۳ بر ۲ آرژانتین همراه بود. این بازی در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۳ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵، ۴۳ بر ۴۱ و ۱۵ بر ۱۲ به سود آرژانتین به پایان رسید.


ست چهارم این مسابقه با نتیجه ۴۳ بر ۴۱ به سود آرژانتین به پایان رسید که عجیب‌ترین و طولانی‌ترین رالی بین دو تیم در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ بود.


آرژانتین به رده چهارم لیگ ملت‌ها صعود کرد و آمریکا با این شکست همچنان در رده دوم باقی ماند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار